vivre.ro

miercuri, 8 iunie 2016

O vară plină de concerte

Pe vremea mea, când spuneai că mergi la concert se înțelegea că mergi la ceva spectacol organizat de primăria orașului la care era clar că veneau trupe românești populare.
Glumesc, nu sunt chiar atât de bătrână, dar era o vreme în care nici nu ne gândeam că ar putea să existe festivaluri dedicate exclusiv muzicii sau când doar visam la trupe străine, nici nu ne permiteam să ne dorim să le vedem în realitate, cântând pe una dintre scenele din România. Ce mare artist s-ar gândi să vină să cânte în România? Cine a auzit de România?
Ei bine, când au început să audă de România și au început să vină să cânte în România, și-au dat seama că nici nu știau ce au pierdut până acum, că publicul de aici este mai mult decât primitor și că suntem capabili de mai mult decât să iubim muzica. Ne era sete de un show total pe scenă, chiar dacă nu știam cum sunt, decât din filmări și povești. Așa cum și mie mi-e sete de un concert Rammstein, și îmi potolesc setea doar cu câte un film cu unul dintre concertele grandioase pe care le-au susținut până acum. Am ratat o șansă când au fost deja în România, dar sper să nu mai ratez astfel de șanse.
Și nu mă înțelegeți greșit... nu spun că trupele românești nu fac concerte foarte bune. Doar că până să apară concurența nu prea își dădeau interesul. Avem o mulțime de trupe și artiști care știu să te țină în picioare ore întregi. Trupe la concertele cărora mi-ar face imensă plăcere să particip la concertele lor.
Niciun moment mai bun pentru ca cineva ca Activia să dea startul la o provocare... să spunem la care concert am vrea să participăm vara aceasta. Trebuie să spun că este foarte greu să aleg. Și pe bună dreptate... am de ales între Gărâna Jazz Festival, Electric Castle, Muse, Untold, Spellground, Summer Well, Sia, George Enescu și Cat Empire. Nu sunt puține. Pe lângă verile de, let's say, acum 10 ani, chiar avem o vară plină.
Deși nu mi-am propus neaparat să ajung la un anumit concert/festival, sunt foarte multe trupe pe care as vrea sa le vad in concert vara aceasta. Spre exemplu, la Untold mi-ar plăcea foarte mult să dansez pe muzica: Armin van Buuren, Tiesto, Faithless, Scooter, Dub FX, Pendulum DJ Set & Verse și Rudimental DJ. La Spellground m-aș duce pentru: Les Elephants Bizarres, Carla's Dreams, Roa, Coma, Byron, Grimus, The Pixels, Aylin and The lucky charms.... Și, bineînțeles, aș alege Sia pentru stilul ei cu totul special.
Faza cea mai faină e că oricine poate câștiga un bilet la unul dintre aceste concerte/festivaluri cu ajutorul Activia, care a pregătit o provocare foarte simplă care implică oricare Activia de băut și un SMS la 1772. (Mai multe detalii pe Activia.ro).

Și mie, Activia sper să îmi dea unul dintre cele două premii puse în joc prin BlogalInitiative, ca să reușesc să îmi scot soțul din monotonie și să îi arăt cum ne distram în studenție, înainte să mă cunoască. Oricum spunea anul trecut că ar fi vrut să mergem la Untold, dar nu am ajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!