vivre.ro

duminică, 24 februarie 2013

Zi mare de Dragobete pentru DeAici.ro

In primul rand, vreau sa va spun ca este o zi plina pentru mine, in al doilea rand pentru ca este sarbatoarea Dragobetelui astazi, o sarbatoare pur romaneasca a iubirii si cu aceasta ocazie vreau sa urez la multi ani sau orice se ureaza azi tuturor romanilor indragostiti, chiar daca este finalul zilei.
Mi se pare o sarbatoare cu atat mai frumoasa cu cat este una autentica si plina de traditii romanesti. Imi place Dragobetele pentru ca este o ocazie in care putem sa demonstram ca suntem mandri ca suntem romani si putem sa ne iubim si in romaneste, nu doar in sarbatorile importate de la americani. Si sa nu ma intelegeti gresit. Nu am nimic cu cei care sarbatoresc Sfantul Valentin. Ma bucur ca se iubesc.
Si sa stiti ca am scris bine mai sus. Am inceput cu motivul secundar pentru care a fost o zi plina pentru mine. Motivul principal este faptul ca am reusit, asa cum mi-am propus, sa lansez azi magazinul meu, de care sunt foarte mandra si care sper sa aiba foarte mult succes.
Acum cred ca intelegeti de ce totul se leaga. DeAici.ro este un magazin online care s-a lansat azi, desi nu era cea mai buna zi in care sa se faca lansari online, pentru ca este si va fi un magazin romanesc in adevaratul sens al cuvantului. In DeAici.ro gasiti produse romanesti, create si gandite de romani talentati, romani care vor sa se reuneasca in aceasta comunitate a producatorilor romani. Unii dintre ei o fac ca si o meserie, altii o fac ca si un hobby, dar o fac atat de bine, incat merita promovati si in online.
Ceea ce imi doresc este sa ca romanii sa invete, din nou, cat de creativi pot fi si cat de multe pot sa realizeze daca isi propun, iar daca nu isi propun, sa vada cat de frumoase lucruri realizeaza alti romani si sa incerce sa isi achizitioneze lucrurile de care au nevoie de la acestia. Este un fel de rechemare la solidaritate, fara de care, cred eu, nu vom reusi sa redevenim prosperi si independenti.
Sper sa primiti acest proiect cu bratele deschise si sa va bucurati de el, iar daca aveti idei de imbunatatire, va astept sa mi le impartasiti. Astept parerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!