vivre.ro

miercuri, 20 februarie 2013

Tableta. De care?

Pentru aceea dintre voi care nu stiu, eu nu sunt in stare sa pun de-o parte bani. Dar imi doresc tare mult un apart foto DSLR, o tableta si un telefon nou, dar nu stiu daca in ordinea asta. De aparat as avea nevoie repede pentru ca trebuie sa fac niste poze de calitate, veti intelege zilele urmatoare la ce si de ce, dar sunt multumita si daca vine peste ceva timp, pentru ca inca voi avea nevoie de el. De tableta pentru ca m-am saturat de laptop-ul meu care se tot incalzeste si face ca un avion cand decoleaza daca se intampla sa lucrez mai intensiv la el. Si de telefon pentru ca m-am saturat sa am un gadget care sa functioneze totusi asa cum ar trebui si care sa nu cada in depresie cand incerc sa deschid mai multe aplicatii in acelasi timp sau un site ceva mai complex decat o pagina foarte simpla de blog.
Insa azi ma limitez la tableta, pentru ca aseara am avut din nou mai multa treaba si laptopul a facut din nou o impersonare a unui avion cu motoarele in flacari si m-am deprimat, dar intamplarea a facut sa ma si lovesc de cateva tablete care m-au facut sa tremur, din nou, de dorinta. Asa ca am strabatut oferta de tablete de la One-it, in speranta ca voi gasi una bucata tableta care se va incadra in nevoile mele, dar nu va depasi o suma modica. Bineinteles ca nu vreau tablete second, pentru ca nu risc sa cumpar de la persoane straine si sa ma pricopsesc cu cine stie ce poame coapte cu garantia expirata sau care nu mai este valabila din cauza ca s-a schimbat proprietarul.
In fine, ma uitam printre tablete si am vazut ceva care mi-a atras atentia.Un GO CLEVER TAB A104.2 de 10", cu Wi-fi si Android 4.0. Eu nu prea ma pricep, decat din auzite, insa ma intereseaza in primul rand sa se poata conecta la Wi-fi pentru ca aceasta este principala mea sursa de internet, atat acasa cat si atunci cand ies undeva. Nu vreau sa imi platesc internet nici pe telefon nici pe tableta, ca sa nu ma trezesc ca am de platit milioane la companiile astea care nu stiu decat sa profite de pe urma noastra si m-am cam saturat sa le dau bani pe aproape nimic, dar si pentru ca sunt ceva mai zgarcita din fire. Acesta este si unul dintre motivele pentru care ori de cate ori ma deplasez din oras spre satul bunicilor sau altele, ma rup de tot ce inseamna online.  Sper ca, in curand sa mi se acorde si mie acel stick de internet de la RDS pentru a putea sa ma conectez si acolo la internet.
Lasand asta la o parte, motivul pentru care v-am scris este sa va intreb ce parere aveti despre aceasta tableta, daca merita sa o cumpar, pentru ca la pret este foarte avantajoasa, costa doar 584 lei. Cu un card de memorie ajunge mai mult, dar nu conteaza. Astept cat mai multe pareri. Sper sa ma ajutati. Contez pe voi.


2 comentarii:

  1. Am detinut cateva tablete la randul meu...
    Am tendinta sa merg in directia samsung note tablet sau kindle fire hd .
    In mod ironic kindle a scos tableta asta si rupe piata cu ea. Am avut onoarea si placerea de a ma juca cu una si mi-a placut mult de tot cum se comporta.
    Daca tot vrei sa iei o tableta care sa faca fata cerintelor tale, iti sugerez sa inchizi ochii la bani , si sa cumperi ceva cu ''brand'' . Toate tabletele astea mai ''no name'' arata bine, se comporta bine la inceput, dar cand vine sa tragi putin mai tare pe ele, atunci se vede pe ce ai dat banii cu adevarat.
    Hope this helps.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut, am si cred ca voi mai avea tableta..Eu folosesc o tableta Omega pe care mi-am achizitionat-o de la elanko.ro . Sunt extrem de multumit de cum se misca. Stickul RDS merge fara probleme, WI-Fi la fel..Are un sistem Android foarte bun.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!