vivre.ro

marți, 10 iulie 2012

Ce am facut cat timp nu ne-am vazut...

Stiu ca nu am mai scris nimic de foarte mult timp, de peste o luna, dar trebuie sa ma intelegeti si pe mine ca am avut o perioada in care ba nu aveam timp sa va scriu, ba nu imi mergea laptop-ul. Imi duceam laptop-ul la service, acolo imi spuneau ca nu are nimic. Il duceam acasa si facea figuri din nou. Cand il duceam cu mine nu aveam internet. Cand nu il duceam cu mine era si internet si povesti interesante de povestit si tot tacamul. Si tot asa, pana cand m-am suparat.
Acum a inteles si el ca este momentul sa isi revina. Iar acum relatia noastra este una foarte fragila. Sa nu ii spuneti, dar m-a gandesc intens sa ii gasesc o companioana, o tableta care sa ma ajute atunci cand sunt in deplasare.
Lasand asta la o parte, ma gandesc sa va povestesc si voua cam ce am itulit cat timp nu am dat niciun semn de viata. Pai destul de multe, dar numai cateva sunt semnificative.
Am fost intr-un weekend la Zalau, adica de vineri pana duminica. De ce am fost la Zalau? Pentru ca acolo s-a tinut concursul de gatit la care au participat si o parte dintre pompierii din Baia Mare. Mai exact doua echipe mari si late, care au castigat cele mai mari premii ale competitiei.
Concursul a avut loc langa Zalau, chiar la Castrul Roman. Asadar, locatia a fost una dintre cele mai frumoase pe care organizatorii puteau sa o aleaga.
Tot acolo m-am intalnit cu blogar-ul nostru Adi Hadean, care, abia am aflat, este baimarean. Nu as fi crezut. Mereu am crezut ca este din Cluj Napoca. Si el scrie foarte frumos despre competitie si are si cateva poze foarte frumoase cu baietii nostri.
Ca si continuare, promit sa revin si eu cu poze de acolo de indata ce le primesc.
Mai recent, am fost la o nunta superba in familie, cum ar veni, pentru ca s-a insurat var bun de-a prietenului meu. El este un baiat simtit si cu picioarele pe pamant din Pribilesti, Maramures, unde munceste de zor cu parintii in agricultura, ea este o fata frumoasa tot din Pribilesti care se pricepe bine la calculatoare si care de acum incolo ii va fi sotie. Foarte frumosi impreuna. Imi place tare mult de ei.
Starea civila a avut loc la castelul din Satulung, comuna de care apartine Pribilesti-ul. Pentru cununie ne-am intors in satul lor natal, iar pentru masa festiva am mers in oras, in Baia Mare, la restaurantul Marul de Aur. Nu pot sa spun ca m-a impresionat restaurantul foarte mult, dar am avut multa multa voie buna si am petrecut pana dimineata. Ba mai mult, am fost ultimii care s-au ridicat de la masa ca sa plece.
Si pentru acest eveniment promit sa aduc poze cand le voi avea, ca sa vedeti cat de bine ne-am simtit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!