vivre.ro

luni, 28 mai 2012

De la 23 la 24

Inca un an care a trecut fara sa imi dau seama, inca o zi de nastere. Incep sa imi dau seama ca timpul trece si eu ma simt tot mai implinita. Am o familie sanatatoasa, pe care o ador, am un iubit care ma face tot mai fericita si o slujba care imi aduce satisfactii.
Ce as putea sa imi doresc mai mult? De fapt, de ce incepem sa ne facem rapoarte si evaluari tocmai cand se marcheaza trecerea inca a unui an? Probabil ca acum este momentul in care ne dam seama cat de volatil este timpul si ca am vrea sa fi realizat mai multe pana acum. Cel putin asa sunt eu. Stiu ca as fi putut sa realizez mai multe, stiu ca sunt capabila. Nu vreau sa imi gasesc scuze. Nu ar putea fi niciunele destul de relevante.
Cred ca ar fi foarte interesant sa fac o lista de lucruri pe care vreau sa le fac in anul care urmeaza, pana la urmatoarea zi de nastere si atunci sa o scot si sa bifez lucrurile pe care le-am facut.
Oricum, important este ca sunt sanatoasa si fericita. Pot sa spun asta, pentru ca asta simt. Voi ridica un pahar de sampanie in cinstea mea si a tuturor celor care isi sarbatoresc azi ziua de nastere, dar si in cinstea celor care azi se nasc. Bine ati venit! Ati ales o zi superba!
As vrea sa va am pe toti in jurul meu azi!

P.S. Tin sa multumesc din suflet tuturor celor care m-au sunat sau mi-au lasat mesaje de felicitare! M-au coplesit toate si mi-au facut ziua si mai frumoasa decat era. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!