vivre.ro

joi, 1 martie 2012

A sosit primavara!

Este 1 Martie, ziua aia cu Martisoru si plina de flori. Desi nu am inteles faza cu florile, ca doar nu este sezon de flori. Ma rog. De obicei, acesta zi marca inceputul primaverii si pe strada era plin de doamne care vindeau ghiocei. Acum sunt doar flori de sera, cari cu aceasta zapada care inca este peste tot, ghioceii nu s-au incumetat sa isi scoata capul.
Dar pana la urma, pentru mine orice floare este foarte bine venita. Ma bucur foarte mult de orice fel de flori, si de cele uscate (de paie), pentru ca se pastreaza mai bine.
Insa cea mai mare bucurie pentru mine, in aceasta zi sunt martisoarele. Am pastrat, in fiecare an, in cate un plic, in sertarul cu amintiri, martisoarele primite. Au un loc special, desi nu cred ca mi-as mai aminti de la cine l-am primit fiecare. (Nu am memorie buna, deloc). Dar cred ca nu acesta este scopul lor. Cred ca scopul lor este acela de a ne bucura de ele si de momentele fericite din scoala, din liceu si din fiecare an care trece.
Asa ca bucurati-va de aceasta zi ca trece repede! Apropo de inceputul primaverii, azi e baba mea! Baba voastra cand e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!