vivre.ro

sâmbătă, 7 iunie 2008

Un film pe care trebuie sa il vedeti

S-a difuzat de vreo 2 ani pe HBO si poate si pe alte canale (acolo l-am vazut eu) un film foarte fain si super super interesant, mai ales pentru pasionatii de istorie si aventuri, National Treasure. Filmul a fost un succes total. Cel putin din punctul meu de vedere.
Si acum urmeaza partea cea mai tare..........
A aparut ( nu la televizor bineinteles) National Treasure The Secret Book. WOW!!! nu o sa va vina sa credeti! E mult mai fain, mai interesant, mai breath taking, mai super decat primul. Pur si simplu nu m-am putut dezlipi de calculator. Nu puteam sa imi iau ochii de la ecran nici pentru a vedea ca imi bag popcorn-ul pe langa gura.
Deci pentru pasionatii de istorie si de aventura.... NU RATATI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!